ازدواجی با شکوه که فقط 16 روز دوام داشت +عکس
به گزارش ایران ناز بعد از جدایی کیم کارداشیان درست 75 روز بعد از ازدواج این بار نوبت اوکانر ایرلندی است که 16 روز بعد  از جشن عروسی از همسرش جدا شد.
 
ازدواجی با شکوه که فقط 16 روز دوام داشت +عکس ، www.irannaz.com

آنها که در 8 دسامبر در مراسم باشکوهی که در لاس وگاس برگزار شد ازدواج کرده بودند با خبر این جدایی همه را شوکه کردند. اوکانر 45 ساله یک خواننده ایرلندی است که طرفداران زیادی دارد.

او در این رابطه یک نامه بلند خطاب به هوادارانش در سایت رسمی اش گذاشته است و دلایل جدایی زود هنگامش را دخالت افکار اطرافیانش در زندگی شخصی اش ذکر کرده است.
 
ازدواجی با شکوه که فقط 16 روز دوام داشت +عکس ، www.irannaz.com

او میگوید: فکر میکنم برای ازدواج یک مقدار عجولانه تصمیم گرفتم. اطرافیان همسرم هیچ شناختی از من ندارند و شناخته هایشان از من در حد خوانده هایشان در مجلات و روزنامه هاست اما با این حال افکارشان فشار زیادی به فکر همسرم وارد میکرد و من ترجیح دادم به حریم خصوصی شوهرم احترام بگذارم. من او را خیلی دوست دارم و خوشحالم که در این مدت او را آزار ندادم.
 
ازدواجی با شکوه که فقط 16 روز دوام داشت +عکس ، www.irannaz.com

او اضافه کرده است هرگز تصور نمیکرده که زندگی اش به خاطر افکار دیگران نابود شود.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:59 | نویسنده : abbaskomando |
وحشتناک‌ ترین مرگ سالی که گذشت +(عکس 18+)
به گزارش ایران ناز در اوایل سال ۲۰۱۱ ، یک مرد روس به نام ولادمیر لیدژانسکی بعد از سپری کردن ۶ دقیقه در اتاقک یک سونا با ۲۳۰ درجه فارنهایت حرارات (۱۱۰ درجه سلسیوس) در اثر سوختگی در گذشت.

جسد این مرد میان سال که در تصویر زیر مشاهده میکنید کاملا پخته شده بود. این مرگ در کتاب گینس به عنوان وحشتناک ترین و عجیب ترین مرگ سال ۲۰۱۱ ثبت شده است.
 
دیدن تصاویر برای افراد زیر 18 سال و بیماران قلبی توصیه نمی گردد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وحشتناک‌ ترین مرگ سالی که گذشت ، www.irannaz.com
 
وحشتناک‌ ترین مرگ سالی که گذشت ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:58 | نویسنده : abbaskomando |
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس
Ardi Rizal که کودکی ۲ ساله است روزی ۴۰ نخ سیگار میکشد.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com

این کودک که در جنوب اندونزی در استان سوماترا زندگی می کند روزی دو بسته سیگار میکشد. این کودک معتاد که هنوز ۲ سالش تمام نشده و قادر به حرکت نیست توسط همبازی هایش ترد شده است.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com
 
مادر این کودک که چندین بار سعی به ترک دادن او کرده همواره با شکست روبه روشده زیرا این کودک وقتی سیگار در اختیار ندارد سرش را به دیوار می کوبد و چنیدین بار هم روانه ی بیمارستان شده است.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com

این کودک که به نوع خاصی از سیگار معتاد هست روزانه ۵٫۵۰ $ دلار صرف هزینه های سیگار می کند.
متاسفانه پدر و مادر این کودک هنوز راهی برای ترک دادن او پیدا نکرده اند.
 
کودکی دو ساله که روز 40 نخ سیگار میکشد!! +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:58 | نویسنده : abbaskomando |
خنده‌ دار ترین و عجیب ترین طلاق ها از نوع ایرانی!!!
هنوز کارد به استخوانشان نرسیده است؛ مجال زندگی آن‌قدر هم که فکر می‌کنند تنگ نشده؛ نه مشکلی ریشه‌ای دارند نه معضلی غیرقابل حل؛ فقط بی‌حوصله‌اند، عجول و کم‌طاقت.گاهی هم خصلت‌های عجیب دارند و انتظارات عجیب‌تر.این طور می‌شود که بعد از دعوا و جار و جنجال، قهر و دلخوری و شکستن ظرف و ظروف خانه بر سر هم، راهی دادگاه می‌شوند.
 
می‌روند تا غیرمعمول‌ترین تقاضاهای طلاق را بنویسند و عجیب‌ترین جدایی ها را رقم زنند.
با بررسی در مورد پرونده‌های طلاق در یک سال گذشته، مشخص شده که برخی از این تقاضاها دلایل بسیار پیش‌پاافتاده و حتی عجیب و خنده‌دار دارند.هرچند تعداد این تقاضاها روز به روز زیادتر می‌شود اما بسیاری از آن‌‌ها بیشتر به شوخی شبیه‌اند تا واقعیت.برخی از این تقاضاها منجر به صدور حکم طلاق می‌شوند و تعدادی هم نمی‌شوند؛ اما همه آن‌ها یا تعجب‌آورند یا خنده‌دار.

ترس از صاحب‌ خانه
روز جمعه، مردی به دادگاه خانواده شهید محلاتی مراجعه کرد و دادخواست طلاق خود را به قاضی یکی از شعب ارائه داد.این مرد بیان کرد که پس از گذشت هشت سال از زندگی مشترک، هنوز مستأجر است و همسرش اجازه خرید خانه را به او نمی‌دهد؛ چرا که معتقد است كه نباید پول‌هایشان را خرج خرید خانه کنند و بهتر است پولی كه جمع آوری كرده‌اند را در بانك بگذارند.این مرد گفت که من همیشه در زندگی كوتاه آمده و هر كاری همسرم می‌خواهد، انجام می‌دهم، ولی دیگر از این وضع خسته شدم.

کشف بیماری بعد از 5 سال
زنی 25 ساله در حضور قاضی دادگاه خانواده اظهار کرد كه شوهرش بیماری داشته و آن را مخفی كرده بوده است.این زن بعد از گذشت 5 سال از زندگی تازه متوجه شده بود که پای راست شوهرش کوتاه است و در این مدت همسرش او را فریب داده است.او پافشاری می‌کرد که این موضوع برایش غیرقابل تحمل است، در حالی که در این مدت از اعتیاد شوهر به موادمخدر شیشه اطلاع یافته اما گویا ناراحت نشده است.

زنی که راننده تاکسی شد
در اردیبهشت ماه سال جاری، مردی كه همسرش راننده تاكسی شده است، با طرح این ادعا كه روحیات زنانه همسرش از بین رفته، دادخواست طلاق داد.این مرد 60 ساله در مقابل رئیس شعبه دادگاه خانواده مدعی شد از زمانی كه همسرش راننده تاكسی شده، همه رفتارهایش تغییر كرده و اگر بر خلاف عقیده او صحبت شود، مرد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

سن دروغین
مردی جوانی كه مدعی بود همسرش در زمان ازدواج سن واقعی‌اش را به وی نگفته است، با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق كرد.این مرد به رییس دادگاه گفت: «زمانی كه من به خواستگاری همسرم رفتم، وی سن خود را 18 سال معرفی كرد، در حالی كه سن واقعی‌اش بیشتر بود.»
 
وی بیان کرد که به دلیل اعتماد هیچ‌گاه شناسنامه همسرش را ندیده بود، اما پس از گذشت دو سال اتفاقی این شناسنامه را دیده و سن واقعی وی را فهمیده است. این مرد جوان تأکید می‌کرد که نمی‌تواند با كسی كه درباره‌ چنین مساله‌ مهمی دروغ گفته، زندگی كند.

معضل ناهار خوردن با مادر شوهر
زنی 22 ساله که تنها 10 ماه از زندگی مشترک را تجربه کرده بود، در دادگاه اعلام کرد که نمی‌خواهد هر روز با مادر شوهرش ناهار بخورد و از این رو تقاضای طلاق دارد.وی بیان کرد که از اول زندگی با همسرم شرط كرده بوده است مادرش به طور مداوم در خانه آن‌ها حضور نداشته باشد و او این قول را داده بود، اما الان زیر قولش زده است.این خانم 22 ساله که ادامه این وضع را غیرقابل تحمل می‌دید بر صدور حکم طلاق اصرار داشت.

مردی که 15 سال کتک می‌خورد
«وقتی در را باز كردم، همسرم با چماق به طرفم حمله‌ور شد، من كه دو پا داشتم، دوپای دیگر قرض كردم و به خانه مادرم پناه بردم».این بخشی از اظهارات مردی بود كه برای رهایی از دست همسرش به دادگاه خانواده پناه برده بود.
 
وی اظهار داشت که پیش از این یک بار دیگر به دادگاه مراجعه کرده بود اما چند روز بعد از دادگاه همسرش استكان چای داغ را روی صورتش پاشیده و با خونسردی گفته بود: «این كار را كردم تا یاد بگیری دیگر برای فرار از زندگی و مشكلات به فكر طلاق و دادگاه نباشی!»

مرد ادعا کرد که بعد از 15 سال بر سر هر مسأله کوچکی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد؛ به طوری كه هیچ جای سالمی در بدنش نیست و همه‌ اعضای بدنش حداقل یك بار زیر ضربه‌های سنگین مشت و لگد همسرم شكسته است.

طلاق از شوهر فوتبال دوست
زن جوانی هم به خاطر علاقه شوهرش به تماشای مسابقات فوتبال باشگاه‌های ایرانی و اروپایی خواستار طلاق شد.این زن دادخواست طلاق خود را اینگونه مطرح كرد: «همسرم تمام وقت خود را صرف دیدن برنامه فوتبال می‌كند و هیچ توجهی به من نمی‌كند.من از این وضع خسته شده‌ام.زیرا او هر وقت به خانه می‌آید فقط فوتبال می‌بیند.»

شغل بی‌کلاس همسر
زنی به دلیل بی‌کلاسی شغل شوهرش خواستار طلاق شد.وی با حضور در شعبه 268 دادگاه خانواده 2 درخواست طلاق خود را ارائه كرد و گفت: «10 سال پیش زمانی كه با همسرم ازدواج كردم، كارمند یك شركت خصوصی بود اما بعد از چند سال اخراج شد و مدتی بیكار بود تا اینكه در گاراژ یكی از دوستانش به طور موقت مشغول به كار شد.همسرم قرار بود به طور موقت در آن گاراژ راننده كامیون باشد و به دنبال شغل بهتری از لحاظ موقعیت اجتماعی باشد اما او سراغ كار دیگری نرفت و همین شغل جایگزین شغل اصلی او شد.»

جدایی یک پزشک و یک پرستار به خاطر بیماری فرزند
یک پزشک به دلیل این که دخترش دچار بیماری هویت جنسی است و کارهایی می کند که حتی او را می‌ترساند به دادگاه رفت و تقاضای طلاق از همسر پرستارش را ارائه داد.وی مدعی شد: دخترمان به دلیل بیماری‌‌ای كه دارد، ظاهر پسرانه درست می‌كند و کارهای خطرناک می‌کند.من واقعا از این وضع خسته شدم.همسرم به جای اینكه در این لحظات كنار من باشد، مرا ترك كرده است.

طلاق به خاطر مهمانی
شركت زنی در پارتی باعث شد شوهرش پنج ماه بعد از ازدواج به دادگاه خانواده برود و خواستار جدایی از او شود.این مرد به قاضی شعبه 235 گفت: همسرم زن خوبی است اما چون در میهمانی‌هایی كه مطابق میل من نیست، شركت می‌كند دیگر حاضر نیستم با او زندگی كنم.

طلاق هم‌زمان سه هوو
یکی از عجیب‌ترین طلاق‌ها نیز مربوط به مردی بود که می‌خواست سه زنش را هم‌زمان طلاق دهد.وی گفت که زن اولش باردار نمی‌شد و به همین دلیل دوباره ازدواج کرده، ولی از شانس بد همسر دومش نیز به همین مشکل مبتلا بوده است.به این دلیل همسر سومی اختیار کرد.همسر سوم بچه‌دار شد و خدا 2 پسر به وی داد که یکی از آنها نابینا بود، در این حین این زن نیز دچار یک بیماری خونی بسیار وخیم شد.

همسران محمد همه از وی راضی بودند و با هم زندگی می‌کردند، ولی خودش می‌گفت دیگر حوصله تحمل این زجرها و بدشانسی‌ها را ندارد و می‌خواهد تنها زندگی کند.

این موارد تنها تعدادی محدود از پرونده‌های عجیب طلاق هستند و اشاره‌ای گذرا به زندگی‌هایی که متأسفانه به دلایلی سطحی و بی‌اهمیت از هم می‌پاشند یا به قهر و کدورت می‌انجامند..


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:57 | نویسنده : abbaskomando |
اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد! +عکس
یک بریتانیایی ادعا کرده است که جنسیت خاصی ندارد و به این ترتیب قرار است به عنوان اولین انسانی اعلام شود که به طور رسمی هیچ جنسیت مرد یا زنی ندارد.

به گزارش ایران ناز موری می ولبی ۴۸ سال با جنسیت مذکر به دنیا آمد ، اما در سال ۱۹۹۰ و در سن ۲۸ سالگی دست به عمل تغییر جنسیت زد.

اما این تغییر جنسیت نیز او را راضی نکرد و به همین دلیل می ولبی تصمیم گرفت هیچ جنسیت مشخصی نداشته باشد.به این ترتیب این فرد ۴۸ ساله قرار است به طور رسمی به عنوان اولین انسانی شناخته شود که هیچ جنسیت مشخصی ندارد.
 
اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد +عکس ، www.irannaz.com

می ولبی در سن ۷ سالگی به استرالیا مهاجرت کرد.مقامات رسمی آن‌جا بعد از آن‌که پزشکان نتوانستند جنسیت بدن این فرد را به طور دقیق مشخص کنند تصمیم گرفتند دسته بندی جدیدی به نام بدون جنسیت اضافه کنند تا بتوانند او را در این دسته قرار دهند.

ایران ناز، می ولبی در این باره می‌گوید : مفهوم مذکر یا مونث بودن برای من معنی ندارد.بنابراین من تصمیم گرفتم که هیچ جنسیت خاصی نداشته باشم.گفته می‌شود افراد زیادی هستند که از این که جنسیت خاصی نداشته باشند استقبال می‌کنند.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:56 | نویسنده : abbaskomando |
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی!
به نظر میرسد آنجلینا جولی رقیب پیدا کرده است!
یک هنرپیشه اسپانیایی با نام لینا سندز شباهت عجیب و باور نکردنی به هنرپیشه مطرح هالیوود آنجلینا جولی دارد. لینا در مصاحبه ویدویی که در سایت یوتیوب قرار گرفته است ابراز تمایل کرده که به عنوان بدل آنجلینا جولی استخدام شود. این ویدئو سال گذشته گرفته شده است اما به تازگی مورد توجه همگان قرار گرفته است.
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com

لینا سندز حدود ۱۷۰ سانتی متر قد دارد و از گفتن سن خود خودداری میکند. اما میگوید که چندین سال از آنجلینا جولی (۳۶ ساله) جوانتر است. لینا ۸ سال اخیر را در بریتانیا زندگی کرده و برای مدت سه سال تعلیم بازیگری دیده است.
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com
 
او با سوزان اسکات موسسه‌ای که کارش پیدا کردن انسانهای شبیه به افراد معروف میباشد و بدل کیت میدلتون، شاهزاده ویلیام و نیز ملکه الیزابت را در کتاب‌های خود دارد، کار کرده است. موسسه مذکور مدعی است که بهترین و پرسابقه‌ترین موسسه در نوع خود در اروپا میباشد که بیش از ۸۰۰۰ بدل افراد معروف و غیر معروف، زنده و مرده را پیدا کرده و در لیست خود دارد.
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com

برخی از نظردهندگان زیر ویدئو در سایت یوتیوب تا بدان‌جا پیش رفته‌اند که لینا را حتی از خود آنجلینا هم جذاب‌تر توصیف کرده‌اند! لینا به شوخی میگوید اگر نقشه‌اش برای پیدا کردن کار به عنوان بدل آنجلینا جولی خوب پیش نرود، میتواند موهای خود را بفروشد و پولدار شود، چون کلی مو دارد!
 
شباهت باور نکردنی بازیگر اسپانیایی به آنجلینا جولی! ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:55 | نویسنده : abbaskomando |
به گزارش خبرانه به نقل از دیلی میل: با استفاده از یک برنامه کامپیوتری اجزای زیبای زیباترین چهره های دنیا یک جا جمع شده و چهره مجازی زیباترین زن جهان خلق شد.

در چهره این زن از موهای کیت میدلتون لبان آنجلینا جولی، چشمان اشلی کول، و دیگر نقاط زیبا ومثبت صورت ستارگان استفاده شده است و آنچه حاصل ادغام زیبایی هاست تصویری است که مشاهده می کنید.
 
خلق جذاب و زیباترین زن جهان توسط تکنولوژی +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:54 | نویسنده : abbaskomando |
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود+عکس
ملكه زیبایی سابق روسیه به خاطر درمان اعتیادش در نیویورك آخرین شانس را از قاضی دادگاه گرفتآنا مالوا سه شنبه این هفته اجازه پیدا كرد كه از زندان به مركز درمانی بازپروری بازگردد.
 
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود +عکس ، www.irannaz.com

به گزارش  ایران ناز ملكه زیبایی سابق روسیه به خاطر درمان اعتیادش در نیویورك آخرین شانس را از قاضی دادگاه گرفتآنا مالوا سه شنبه این هفته اجازه پیدا كرد كه از زندان به مركز درمانی بازپروری بازگردد.
 
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود +عکس ، www.irannaz.com

اوایل دسامبر جاری به خاطر اختلال در برنامه های بیمارستانی به زندان فرستاده شد. او بارها اقدام به جعل نسخه برای دریافت مسكن كرده بود . اگر او بتواند 19 ماه درمان اعتیادش را با موفقیت پشت سر بگذاردقاضی اورا می بخشد در غیر این صورت به خاطر جرایمش به زندان خواهد رفت.
 
آزادی ملکه زیبایی روسیه برای ترک اعتیاد خود +عکس ، www.irannaz.com

مالوا در سرزمین مادری اش یك پزشك بود. او عنوان ملكه زیبایی روسیه را داشت و در سال 1998 در لیست 10 نفره دختران شایسته دنیا حضور داشت.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:54 | نویسنده : abbaskomando |
اکثر دختران در سنین نوجوانی بیشتر وقت خود را صرف خرید کردن و گردش با دوستان خود می کنند اما گروهی از دختران در امریکا وجود دارند که از مدرسه باب لارسون در رشته جن گیری فارغ التحصیل شده و به کار جن گیری و خارج کردن ارواح شیطانی از بدن افراد می پردازند!!

ساوانا، جس، کریستینا، ملانی و براین دخترانی هستند که بین 16 تا 19 سال سن دارند و پس از اینکه کشیش باب لارسون اعلام کرد که به افراد با ایمانی برای از بین بردن نیروهای شیطانی نیاز دارد، به مدرسه او مراجعه کرده و آموزش های لازم برای جن گیری و مبارزه با شیاطین را آموختند.
 
5 دختر 19 ساله آمریکایی با شغل جن گیری! +عکس ، www.irannaz.com

به گزارش ایران ناز این دختران می گویند که این کار بسیار سخت، دشوار و در بعضی مواقع واقعا ترسناک است. آنها برای دفع جن و شیطان از بدن فرد مورد نظر از انجیل، صلیب و آب مقدس استفاده می کنند و برای اینکار از مردم هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کنند اما بیشتر مردم به آنها مبلغی پرداخت می کنند تا هزینه سفر آنها جبران شود.

براین می گوید که آنها خیلی کم برنامه های تلویزیون را تماشا می کنند چرا که در این برنامه ها شیطان را کاملا حس می کنند. آنها حتی اعتقاد دارند که فیلم هایی مانند هری پاتر و گرگ و میش، باعث تحریک شر و شیطان می شوند!


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:53 | نویسنده : abbaskomando |
كم وزن ترین انسان بالغ در تاریخ جهان لوسیا زاراته (متولد 2 ژانویه 1863 در مكزیك) می‌باشد كه در 17 سالگی 67 سانتی متر قد و 12.52 كیلو گرم وزن داشت. او هنگام تولد 1.1 كیلو گرم وزن داشت و در 20 سالگی به مرز 5.9 كیلو گرم رسید.

لاغر ترین افراد با قدهای معمولی و استاندارد كسانی هستند كه از بیماری سیموندز رنج می‌برند. بیماری سیموندز simmond's در رابطه با عملكرد غده صنوبری (هیپوفیز) است و عوارض آن به صورت سو ء هاضمه، زردی صورت و ضعف بنیه ظاهر می‌شود.
 
دختری 20 ساله، کم وزن ترین انسان در جهان +عکس ، www.irannaz.com

در زنان كاهش وزن تا 65 درصد وزن اولیه مشاهده شده است. خانم اما شالر( تولد : 8 ژوئیه 1868) اهل شهر سنت لوئیز در ایالات میسوری، با قدی معادل 157 سانتی متر وزنش تا 20 كیلو گرم كاهش یافته بود. ادوارد هگنر (1892- 1962) تبعه امریكا با 170 سانتی متر قد 22 كیلوگرم وزن داشت و از این رو «مرد اسكلتی» لقب گرفته بود.

به گزارش ایران ناز در ژوئیه 1977 فوت یك زن 83 ساله در ایالات پوركشایر جنوبی در انگلستان گزارش گردید كه هنگام مرگ فقط 15 كیلو گرم وزن داشته است.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:52 | نویسنده : abbaskomando |
به گزارش ایران ناز دختر كوچولویی كه از دكترها خواسته بود درمان وی را قطع كنند در سن 13 سالگی در گذشت. لیا بث ریچارد زمانی كه دید درمان سرطان نادری كه وی به آن دچار است دردناك است و باعث آزار وی میشود مهمترین و دردناک ترین تصمیم زندگی كوتاهش را گرفت و از خانواده اش خواست درمان را متوقف كنند.
 
پزشكان و دیگر كاركنان بیمارستان كودكان ولز به طور قانونی خواستار پیگیری درمان وی بودند اما خانواده اش با اصرار درمان را متوقف كردند.
 
تصمیم بسیار دردناک یک دختر برای زندگیش! +عکس ، www.irannaz.com

این دختر شجاع كم سن با نبوغ سرشار و نگرش مثبتش به زندگی به یك فرشته الهام بخش برای امید به زندگی و ساختن روزهای زیبا تبدیل شد. او كه یكی از طرفداران تیم چلسی است به قهرمانان این باشگاه فرانك لمپارد و جان تری معرفی شد . او همچنین در روزهای بستری اش در بیمارستان با كاترین زتا جونز و همسرش مایكل داگلاس دیدار كرد.
 
تصمیم بسیار دردناک یک دختر برای زندگیش! +عکس ، www.irannaz.com

او 5 سال تحت درمان بود از زمانی كه در دو سالگی یك تومور نادر سرطانی در شكمش تشخیص داده شد. او این سالها با درد ناشی از درمان كنار آمده بود اما روند بیماری وی همچنان ادامه داشت تا جاییكه وزن تومور در شكم او به 5 پوند رسید و دكترها از درمان وی ناامید شدند.
 
خانواده وی در این مورد می گویند ما تصمیم گرفتیم به جای كمیت به كیفیت زندگی او توجه كنیم و به جای یك زندگی دردناك چندساله یك زندگی كوتاهتر با درد كمتر به او هدیه كنیم. به همین دلیل به تصمیم او برای قطع درمان احترام  گذاشتیم.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:51 | نویسنده : abbaskomando |
به گزارش ایران ناز بارش هزاران پرنده سیاه مرده بر سر مردم کانزاس در شب کریسمس تقویم مایاها میگوید سال 2012 پایان جهان است.و مردم یک شهر کوچک در ایالت کانزاس نشانه های احتمالی بد یمنی را با چشم خود دیده اند.
 
اتفاقی باور نکردنی و فوق العاده ترسناک در کریسمس ، www.irannaz.com

امسال دومین سال پیاپی است که درست نیمه شب کریسمس هزاران پرنده سیاه مرده از آسمان بر زمین می افتند. درست نیمه شب و درست شب کریسمس. این چه معنایی میتواند داشته باشد.
 
اتفاقی باور نکردنی و فوق العاده ترسناک در کریسمس ، www.irannaz.com

ایران ناز، هنوز علت مرگ این پرندگان مشخص نیست و همینطور اینکه چرا این اتفاق درست نیمه شب و درست در یک منطقه در یک شب خاص اتفاق می افتد. دانشمندان زیادی در حال بررسی این قضیه هستند. این داستانی است که مردم این ناحیه را به شدت ترسانده است.
 
اتفاقی باور نکردنی و فوق العاده ترسناک در کریسمس ، www.irannaz.com

فرضیه هایی در این مورد مطرح شده است که هنوز درستی آن تایید نشده است.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:51 | نویسنده : abbaskomando |
زنی که فقط عاشق ازدواج کردن است و ...!!! +عکس
یک خانم آمریکایی به نام « لیندا ولف » 23 بار ازدواج کرده است.
او تا کنون بیست و سه بار ازدواج کرده و اکنون نیز در جستجوی مورد دیگری برای بیست و چهارمین بار است . خانم ولف که ۶۸ سال سن دارد ، توانسته نامش را در کتاب گینس به ثبت برساند .
 
زنی که فقط عاشق ازدواج کردن است و ...!!! +عکس ، www.irannaz.com

او می گوید که به ازدواج اعتیاد پیدا کرده است .اولین ازدواج او در سن ۱۶ سالگی ، در سال ۱۹۵۷ ، با یک مرد ۳۱ ساله به نام جرج اسکات بود که این زندگی مشترک، ۷ سال طول کشید . لیندا می گوید که این مدت، طولانی ترین و شادترین ازدواج او بود.

او در سالهای بعد ، با یک مجرم یک چشم ، لوله کش ، موسیقیدان ، واعظ و … ازدواج کرد . دوتا از شوهرهایش، بد از آب در آمدند و دوتایشان هم بی خانمان و آواره بودند . خانم ولف ، فقط سه بار با یک مرد هندی به نام « جک جورلی » ازدواج کرد .
 
زنی که فقط عاشق ازدواج کردن است و ...!!! +عکس ، www.irannaz.com

به گزارش ایران ناز او هم اکنون مادر هفت فرزند و نامادری تعداد بیشتری فرزند نیز هست . آخرین ازدواج او که سر و صدای زیادی نیز به راه انداخت ، با مردی به نام « گلین ولف » بود . این مرد برای بیست و نهمین بار ازدواج می کرد و عنوان مردی که بیشترین ازدواج در جهان را دارد ، به خود اختصاص داده بود . این آقا ، یک سال بعد و در سن ۸۸ سالگی درگذشت . هم اکنون خانم ولف در جستجوی بیست و چهارمین عشق خودش است .


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:50 | نویسنده : abbaskomando |
دکتر رضا وثوق یکی از سرشناس ترین پزشکان زیبایی در آلمان می‌باشد. به گزارش ایران ناز او که 48 سال سن دارد زنی 33 ساله را ملاقات می‌کند و به او علاقه‌مند می‌شود و تصمیم به ازدواج می‌گیرند. این دو بایکدیگر ازدواج می‌کنند اما یک مشکل وجود داشت. این آقای دکتر از ظاهر همسرش راضی نبوده برای همین تصمیم می‌گیرد زن رویایی‌اش را، خودش بسازد!
 
دکتری که زن خود را تبدیل به دختر رویایش کرد +عکس ، www.irannaz.com

او 8 عمل زیبای برروی صورت و بدن همسرش انجام می‌دهد تا اینکه همسرش به شکل دلخواهش در می‌آید. ظرف 5سال 1600 گرم سیلیکون در بدن همسرش قرار می‌دهد. همچنین لب‌ها و خطوط چشم همسرش را تغییر داد.
 
دکتری که زن خود را تبدیل به دختر رویایش کرد +عکس ، www.irannaz.com

این کارهای آقای دکتر چندان کم هزینه هم نبوده و 32.500 دلار خرج روی دستش گذاشته است. البته این مبلغ برای او مقدار زیادی نیست چرا که او سالانه 1200 مراجعه کننده در کلینیک پزشکی‌اش دارد. در نهایت رضا وثوق احساس می‌کند که با دختر رویاهایش ازدواج کرده است.
 
دکتری که زن خود را تبدیل به دختر رویایش کرد +عکس ، www.irannaz.com
 
دکتری که زن خود را تبدیل به دختر رویایش کرد +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:48 | نویسنده : abbaskomando |
مردی عجیب که موش و عقرب زنده می خورد +عکس
انتشار تصاویری از مرد جوان که در حال خوردن عقرب زنده است در فضای مجازی، واکنش‌های زیادی را در پی داشت. لوییز کول ، مرد جوان 28 ساله،‌ تصاویری از خود را در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می‌دهد او در حال خوردن خرچنگ، رطیل و 21 ملخ زنده است.
 
مردی عجیب که موش و عقرب زنده می خورد +عکس ، www.irannaz.com

همچنین تصاویری از این مرد انگلیسی منتشر شده که 10 موش مرده را در بشقابی چیده و به عنوان غذایی اشتهاآور به آن‌ها نگاه می‌کند!
 
مردی عجیب که موش و عقرب زنده می خورد +عکس ، www.irannaz.com

به گزارش ایران ناز کول که ساکن جنوب غرب لندن است می‌گوید که قصد دارد کاملا آزاد و رها زندگی کند.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:48 | نویسنده : abbaskomando |
به گزارش ایران ناز تونگپراپای ۲۷۴ کیلویی و ۴۰ ساله بعد از سه سال برای نخستین بار به خیابان آمد.
 
کسب در آمد جالب مرد تایلندی از بدن یک زن! +تصاویر ، www.irannaz.com

بر اساس همین گزرش گفته می شود تونگپراپای چاق ترین زن تایلند بوده و دولت خرج شکمش را می دهد تا با نمایش وی  برای توریستها درآمدزایی کند. مردمی که برای دیدن وی جمع شده بودند ساعتها به انتظار نشستند تا ماموران بتوانند وی را سوار بر جرثقیل کرده و در خیابان راه ببرند.
 
کسب در آمد جالب مرد تایلندی از بدن یک زن! +تصاویر ، www.irannaz.com
 
کسب در آمد جالب مرد تایلندی از بدن یک زن! +تصاویر ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:47 | نویسنده : abbaskomando |
یک دختر روس ادعا می‌کند با اشعه‌ای که در چشمانش وجود دارد به راحتی می‌تواند اعضای داخلی بدن انسان‌ها را ببیند و گاهی بهتر از خود پژشکان بیماران را تشخیص دهد. به گزارش ایران ناز دختری روسی به نام ناتاشا در سال 1987 به دنیا آمده و هم‌اکنون در مرکز بیماری‌های خاص بیمارستان مسکو مشغول کار است.

او در برابر نگاه‌های ده‌ها پزشک متخصص و دانشمند ماهر که برای مشاهد توانایی او به روسیه رفته بودند، گفت:‌«کنار مادرم در خانه نشسته بودم که ناگهان فهمیدم چشمانم جور دیگری می‌بیند. در کمال حیرت متوجه شدم می‌توانم اعضای داخلی بدن مادرم را ببینم. بعد هم بلافاصله به او گفتم که اعضای بدنش در چه حالتی هستند و چطور کار می‌کنند.
 
دختری که می تواند داخل بدن دیگران را ببیند! +عکس ، www.irannaz.com
 
از آن به بعد دیگر چشم‌های من به حالت عادی بدن‌ انسان‌ها را نمی‌بیند، چون می‌توانم برای چند ثانیه اندام‌های درونی بدن آنها را به صورت رنگی ببینم و حتی وضعیت آنها را تحلیل کنم. من خودم نام این نوع نگاهی که دارم، دید پزشکی گذاشته‌‌ام.» ناتاشا دمکینا در سال 2003 به لندن دعوت شد و در پی آن به نیویورک و توکیو هم سفر کرد.

برای اثبات درستی گفته‌های ناتاشا، جمعی از پزشکان روسیه تصمیم گرفتند آزمایش‌هایی روی او انجام دهند. آنها از این دختر خواستند تا هرچه در معده یکی از پزشکان حاضر می‌بیند، روی کاغذ نقاشی کند. چیزهایی که ناتاشا در این آزمایش می‌کشید و ادعاهایی که می‌کرد، بسیار حیرت‌آور بود.
 
دختری که می تواند داخل بدن دیگران را ببیند! +عکس ، www.irannaz.com
 
او در نقاشی جای زخم معده دکتر را به‌خوبی نشان داده بود و در جواب پزشکی که اصرار داشت یکی از افراد حاضر به مبتلا به سرطان معده است، پاسخ داد که فقط چیزی شبیه یک کیست را در معده او مشاهده می‌کند. البته همیشه هم تشخیص‌های این دختر نوجوان درست از آب در نمی‌آید.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:47 | نویسنده : abbaskomando |
تنها شنیدن نام این محصولات غذایی کافیست تا حالمان خراب شود و اشتهای خود را از دست بدهیم. اما این غذاها در برخی کشورهای خارجی بسیار پر طرفدار هستند. البته نا گفته نماند که در فهرست غذاهای چندش آور دنیا، کله پاچه که غذای محبوب ما ایرانی هاست در مقام چهارم قرار دارد.

1 -  تخم مورچه در آب شور
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

2 -جیرجیرک سرخ شده با تخم
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

3 - کنسرو گورکن
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

4 - موش کور جیر جیرکی با سس تند کاری
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

5 - کرکدیل با سس کاری
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

6 - کنسرو عقرب سیاه در آب نمک
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

7 - مار زنگوله دار دودی
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

8 - حشرات غول پیکر با سس تند
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

9 - کنسرو پستاندارهایی که ناقص بدنیا آمده اند
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com

10- عقرب سرخ شده
 
اگر شما بودید، کدام را انتخاب می کردید؟!! (تصویری) ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:46 | نویسنده : abbaskomando |
پینک هیچوقت ازاون نوع شخصیتهای خیلی دخترانه نبوده و برای همین هم وقتی می‌خواست با کاری هارت قهرمان مسابقات موتورسواری نامزد کند؛ خودش همهُ کارها را بدست گرفت و از مرد محبوبش خواستگاری کرد!!
 
خواستگاری زن معروف هالیوود از مرد مورد علاقه اش! ، www.irannaz.com

در یک مسابقه موتورسواری درحالیکه او سوار بر موتورش بود؛ دختر خواننده تابلوئی را بالا گرفت که نوشته بود: با من ازدواج می‌کنی؟ و قبل از اینکه کاری موتورش را به کنار جاده بکشد او تابلو را برگرداند که روش جملهُ جدی میگم  نوشته شده بود. بعد از آن کاری بلافاصله از مسابقه بیرون آمد و تمام مسیر رو دوید تا خواستگاری پینک رو قبول کند.
 
خواستگاری زن معروف هالیوود از مرد مورد علاقه اش! ، www.irannaz.com

این زوج در سال 2006 در کاستاریکا ازدواج کردند و 2سال بعد جدا شدند اما در سال 2009 دوباره اختلافاتشان را کنار گذاشته و به زندگی با یکدیگر بازگشتند.
 
خواستگاری زن معروف هالیوود از مرد مورد علاقه اش! ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:44 | نویسنده : abbaskomando |
زن 35 ساله ای است که دارای 2 فرزند بوده و درحال حاضر منتظر تولد سومین فرزندش می باشد اما نکته ای وجود دارد: او از نظر جسمانی دچار مشکل می باشد و عنوان کوتاه ترین و کوچک ترین مادر جهان را به خود اختصاص داده است.
 
به گزارش ایران ناز او با قد 73 سانتی متری از بیماری Osteogenesis Imperfecta شکنندگی استخوان ها و همچنین از توسعه نیافتگی ریه هایش رنج می برد اما هیچ کدام از این مشکلات باعث نشد که او از تصمیمش برای مادر شدن کوتاه بیاید.استیسی و همسرش در کنتاکی امریکا زندگی می کنند. او درمورد آشنایی شان می گوید که هر دو در سال 2000 سوپر مارکت کار می کردند و بایکدیگر آشنا شدند و در سال 2004 ازدواج کردند.
 
خانمی بسیار عجیب که بارداریش معجزه بود! +عکس ، www.irannaz.com

استیسی می گوید: پزشکان به ما گفتند که امکان بچه دار شدن برای من وجود ندارد، چرا که امکان داشت رشد بچه در بدن من صدمه شدیدی به اعضا بدنم وارد کند. پس از این صحبت ها من بسیار ناراحت شدم اما امیدم را از دست ندادم.پس از 8 ماه من باردار شدم! خبری که باعث تعجب همه دوستان و پزشکان شد.
 
آنها تمام تلاش خود را کردند حتی به من گفتند که درصورت ادامه این وضع من خواهم مرد اما من تصمیم خودم را گرفته بودم و تلاش های آنها نتیجه نداد.پس از 28 هفته پزشکان با عمل سزارین اول فرزند این زن را در سال 2006 به دنیا آوردند. تولد این دختر شادی بسیاری را برای این خانواده همراه داشت اما آنها متوجه شدند که دخترشان وضعیت استیسی را به ارث می برد و به رشد طبیعی دست پیدا نخواهد کرد.
 
خانمی بسیار عجیب که بارداریش معجزه بود! +عکس ، www.irannaz.com

درمورد بارداری دومش میگوید: وضعیت بسیار بدی بود، پزشکان به هیچ وجه اجازه نمی دادند که من فرزندم را به دنیا بیاورم اما بازهم من ایمان داشتم که می توانم. به آنها گفتم که خدا این معجزه را برای من انجام داده است و من آن را ادامه خواهم داد. فرزند دوم او در هفته 34 به دنیا امد، دختری که در هنگام زایمان، نیمی از بدن مادر خود را اشغال کرده بود.
 
اینبار شانس به آنها رو کرده بود چرا که فرزند دوم آنها کاملا سالم و مانند یک کودک طبیعی می باشد.هم اینک او منتظر تولد سومین فرزند و اولین پسر خود می باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا این پسر هم مانند مادر خود می باشد یا زندگی طبیعی مثل پدرش خواهد داشت؟


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:44 | نویسنده : abbaskomando |

به گزارش ایران ناز این خانم 39 ساله است و در دنیای قضا شهرت فراوانی دارد قد او چیزی در حدود 3 فوت و 8 اینچ است اما در فرانکفورت خیلی ها میخواهند او وکیلشان باشد.

www.irannaz.com - این زن کوتوله یک وکیل عالی رتبه است + عکس

او میگوید با اینکه از سوی خیلی ها در دادگاه مورد تمسخر واقع میشود اما هرگز تحت تاثیر رفتار آنها قرار نمیگیرد.

www.irannaz.com - این زن کوتوله یک وکیل عالی رتبه است + عکس

او زمانی که به خاطر کوتاهی قدش از نام نویسی در دانشگاه پزشکی توسط وزارت بهداشت آلمان رد صلاحیت شد تصمیم گرفت یک وکیل شود.

www.irannaz.com - این زن کوتوله یک وکیل عالی رتبه است + عکس

او میگوید برای من بیش از بزرگی اندام بزرگی روح انسانها مهم است. او اکنون 8 سال است که در دادگاه عالی فرانکفورت مشغول به کار است و یکی از وکلای موفق این اداره به حساب می آید.



تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:43 | نویسنده : abbaskomando |
دانشمند مشهور: خانمها پیچیده و كامل ترین راز خلقت
هاوكینگ مشهورترین و برجسته ترین فیزیكدان و اخترشناس معاصر ، زنان را بزرگترین و پیچیده ترین راز كائنات معرفی كرد. به گزارش ایران ناز هاوكینگ در پاسخ به سئوال مجله نیوساینتیست در مورد پیچیده ترین مساله در كائنات گفت: زنها پیچیده ترین و كامل ترین راز خلقت هستند.

هاوكینگ كه به زودی هفتاد سالگی خود را جشن می گیرد از 21 سالگی از هر گونه تحرك عاجز شد؛ نه می تواند بنشیند، نه برخیزد، نه راه برود و حتی قادر نیست دست و پای خود را تكان بدهد و یا بدنش را خم و راست كند. از همه بدتر توانایی سخن گفتن را نیز ندازد.
 
زیرا عضلات صوتی او كه عامل اصلی تشكیل و ابراز كلماتند مثل 99 درصد بقیه عضلات حركتی بدنش در حالت فلج كامل قرار دارند. مشتی پوست و استخوان است روی یك صندلی چرخدار كه فقط قلب و ریه هایش و دستگاه های حیاتی بدنش كار می كنند و به ویژه مغزش فعال است و مغز خارق العاده ای كه دمی از جستجو و پژوهش و رهگشایی به سوی معماها و نا شناخته ها باز نمی ماند.

ایران ناز،هاوكینگ پرآوازه ترین دانشمند دهه آخر قرن بیستم است در دانشگاه معروف كمبریج همان كرسی استادی را در اختیار داشت كه بیش از دو قرن پیش زمانی به اسحق نیوتن كاشف قانون جاذبه تعلق داشت. همچنین وی را انیشتین دوم لقب داده اند زیرا می كوشد تئوری معروف نسبیت را تكامل بخشد و از تلفیق آن با تئوری های كوانتومی فرمول واحد جدیدی ارائه دهد كه توجیه كننده تمامی تحولات جهان هستی از ذرات ریز اتمی تا كهكشان های عظیم باشد.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:42 | نویسنده : abbaskomando |
به گزارش ایران ناز یک دختر استرالیایی با وجود سقوط از ارتفاع اما به طرز معجزه آسایی، از مرگ نجات یافت.

 این دختر استرالیایی با بستن طناب به پای خود از بالای آبشار ویکتوریا در ارتفاع 111 به پایین پرید ولی ناگهان طناب رابط، قطع شد و  او با پاهای بسته به درون رودخانه "زامبیزی" سقوط کرد. رودخانه ای که محل زندگی تعداد زیادی تمساح است.

وی در هنگام پرتاب، دو پای خود را با طناب گره زده بود و به همین دلیل پیش بینی می شد پس از سقوط، در رودخانه غرق شود. آبشار ویکتوریا در مرکز قاره آفریقا و در مرز دو کشور زیمباوه و زامبیا واقع است.
 
سقوط دردناک دختر جوانی از ارتفاع 111 متری +عکس ، www.irannaz.com

خانم ایرین لانگورثی  22 ساله که در اثر این سقوط، فقط زخمی شده گفت که نجاتش پس از سقوط در رودخانه تمساح ها، معجزه بود. لانگورثی ادامه داد: احساس کردم که تمام بدنم، سیلی خورده است. آری . معتقدم نجات من واقعا یک معجره بود.

فیلم هایی نیز از لحظه قطع شدن طناب و سقوط وی در سایت های اینترنتی منتشر شده است. او پس از سقوط در رودخانه مجبور شد در عمق آب، گره طناب را از پاهای خود باز کند، دوباره به سطح آب بازگردد و به سمت ساحل رودخانه شنا کند.
 
سقوط دردناک دختر جوانی از ارتفاع 111 متری +عکس ، www.irannaz.com

گیفن لوبیندا وزیر اطلاع رسانی کشور زامبیا در واکنش به این حادثه با اعلام انجام تحقیق درباره سعی کرد به گردشگران برای سفر به این منطقه، اطمینان خاطر بدهد. او گفت: این برای نخستین بار است که چنین حادثه ای را می شنوم. احتمال بروز چنین حادثه ای یک در هر 500 هزار پرش است.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:42 | نویسنده : abbaskomando |
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر
به گزارش ایران ناز یک دختر 14 ساله هندی به طرز عجیبی از سه سال قبل 50 بار در روز به جای اشک خون گریه می کند. از بدن توینکل دویودی دختر 14 ساله هندی بدون اینکه دچار هیچ جراحت و زخمی شده باشد خون خارج می شود. از سه سال قبل این خون از چشمها، بینی، سر حد مو و پیشانی، گردن و کف پاهای این دختر 50 بار در روز خارج می شود.
 
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر ، www.irannaz.com

این دختر در خصوص وضعیت خود توضیح داد: از چشمها، دستها، سر، گوشها، بینی و از همه جای سطح بدنم خون خارج می شود. وقتی خونریزی آغاز می شود من هیچ جراحتی ندارم اما این خونریزیها من را به شدت خسته می کنند و بعضی وقتها سردرد می گیرم. دکتر باچانان پزشک آمریکایی که در انگلیس کار می کند برای معاینه این دختر نوجوان به هند سفر کرده است.

وی اظهار داشت: من هرگز یک مورد مشابه این مورد را ندیده ام و یا در تاریخ پزشکی نخوانده بودم که خون به صورت خود به خود از پوست سر و یا کف دستها خارج شود. من بسیار خرسند خواهم شد اگر بتوانم به این نوجوان کمک کنم.
 
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر ، www.irannaz.com

این پزشک آمریکایی در معاینه این دختر هیچ علامتی از بریدگی، کبودی و یا قرمزی مشاهده نکرد. وی گفت: "از نظر فیزیکی، غیرممکن است که خون از پوست سالم به بیرون تراوش کند اما من هیچ نشانه ای از بریدگی و یا کبودی در بدن این دختر ندیدم.

براساس گزارش دسی هات ماسالا، این دختر عجیب از دو سال قبل پس از اینکه به دلیل خونریزی از دو مدرسه اخراج شد ترک تحصیل کرد. وی در این باره گفت: من نمی خواهم خون از بدنم خارج شود. می خواهم به مدرسه بروم و یک زندگی عادی داشته باشم.
 
دختر 14 ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند +تصاویر ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:41 | نویسنده : abbaskomando |
زن رقاصی که پس از سفر به مشهد توبه کرد! +عکس
یک خانم از کشور آذربایجان بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد.
 
فاطمه فتحعلی اوا خانمی که حرفه اصلی او رقاصی بوده و پس از بازگشت از مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) در مورد تصمیمش به کشورش گفت:
 
من نزدیک تر شدن به خدا را درک می کنم لازمه این کار ترک حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ کرده ام.
 
زن رقاصی که پس از سفر به مشهد توبه کرد! +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:40 | نویسنده : abbaskomando |
بی ادب ترین طوطی جهان که فقط ... میدهد! +عکس
آقای تی نام طوطی مشهور آمریکای شمالی است که تا چندی پیش به عنوان بی ادب ترین طوطی جهان شهرت یافته بود زیرا صاحبانش به او کلماتی زشت و گستاخانه را آموزش داده بودند!
 
به گزارش ایران ناز آقای تی یک طوطی معروف در سطح دنیا است. شهرت این طوطی به این دلیل است که به خاطر یکی از صاحبانش که بسیار بی ادب بوده لغات بسیار بدی را یاد گرفته و مدام در برخورد با اطرافیان به کار می برد.
 
بی ادب ترین طوطی جهان که فقط ... میدهد! +عکس ، www.irannaz.com

این طوطی به یک مرکز مخصوص نگهداری از حیوانات و پرندگان خاص و کمیاب منتقل شد تا شاید این عادت زشت او درمان شود. در این مرکز سعی می شود تا به حیوانات مختلف که دارای مشکلات گوناگونی هستند کمک شود و حتی در این راه کلاس هایی نیز برای این حیوانات برگزار می شود. به همین دلیل قرار است تا این طوطی بی ادب تحت تمرینات خصوصی قرار بگیرد تا بتواند این حرف های زشت را فراموش کند.

استیو رولند از مسئولین مرکز نگهداری حیوانات در منطقه همپشایر انگلستان می گوید: این طوطی نزدیک به 7 سال در منزل صاحب قبلی خود گذرانده است که در این مدت کلمات و عبارات بسیار زشتی را آموخته است. او طوطی مهربان و دوست داشتنی است و ما سعی می کنیم با کلاس های خصوصی و قرار دادن او در جمع سایر طوطی ها این عادات زشت او را از بین ببریم.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:40 | نویسنده : abbaskomando |
یک مرد ایرانی ، هشتمین ثروتمند جهان شد! +عکس
پیر مراد امیدیار متولد 21 ژوئن سال 1967 در پاریس با ثروت 2/5 میلیارد دلار صد و چهل و هشتمین میلیاردر جهان بنیانگذار و رییس ایرانی-آمریکایی سایت حراج ای بی ebay است امیدیار در سال 1995 این شرکت را تاسیس کرد.

پدر و مادر وی ایرانیانی بودند که برای تحصیل به خارج از کشور رفته بودند. پدرش یک جراح و مادرش الهه میرجلالی امیدیار از دانشگاه سوربن مدرک دکترای زبانشناسی خود را دریافت کرده بود.
 
به گزارش ایران ناز خانواده پیر زمانی که او 6 ساله بود به آمریکا مهاجرت کردند و پیر در واشنگتن بزرگ شد.
 
یک مرد ایرانی ، هشتمین ثروتمند جهان شد! +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:40 | نویسنده : abbaskomando |
دستگیری 8 مرد بدلیل شبیه شدن به خانم ها +عکس
به گزارش ایران ناز دادگاهی در سودان 7 مرد را به دلیل آرایش کردن دستگیر و جریمه کرد. این مردان که به عنوان مدل برای شرکت در شوی لباس در خارطوم - پایتخت سودان - خود را آرایش کرده بودند دستگیر شدند.
 
دستگیری 8 مرد بدلیل شبیه شدن به خانم ها +عکس ، www.irannaz.com

پلیس سودان برای تادیب این افراد هر کدام را نزدیک به 80 دلار جریمه کرد. در ضمن زنی که این مردها را آرایش کرده بود نیز به دلیل انجام این عمل شنیع دستگیر شد.
 
دستگیری 8 مرد بدلیل شبیه شدن به خانم ها +عکس ، www.irannaz.com

ادیب - یکی از قضات سودان - در این رابطه اعلام کرد: از دید دادگاه این افراد با چنین عملی، بی نزاکتی بزرگی را مرتکب شدند چراکه آرایش کردن مردها عملی زننده است و آرایش آنها توسط یک زن نیز غیر قانونی می باشد.
 
دستگیری 8 مرد بدلیل شبیه شدن به خانم ها +عکس ، www.irannaz.com

 او همچنین افزود: دفاع از این نوع اعمال قبیح نیز، 80 ضربه مجازات را در پی دارد. انجام اینگونه اقدامات در سودان چندا عجیب هم نیست؛ سال پیش نیز لبنا حسین - یکی از مقامات سودان در سازمان ملل - به دلیل پوشیدن شلوار محکوم و گناهکار شناخته شد.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:39 | نویسنده : abbaskomando |
ثروتمند شدن یک دختر فقیر اما خوش شانس! +عکس
به گزارش ایران ناز یک دختر بی خانمان توانست جایزه علمی 100 هزار دلاری را از آن خود كند.
 
ثروتمند شدن یک دختر فقیر اما خوش شانس! +عکس ، www.irannaz.com

سامانتا گاردی مطمئنا یك دختر 17 ساله عادی نیست. او راجع به صدفهای رودخانه ای و خرچنگها و تاثیر محیط روی این حیوانات تحقیق میكند.
 
ثروتمند شدن یک دختر فقیر اما خوش شانس! +عکس ، www.irannaz.com

این تحقیقات یك بورسیه تحصیلی 100 هزار دلاری برای وی به همراه داشته است. و این درحالی است كه خانواده این دختر سالهاست بی خانمان و ساكن اقامتگاههای دولتی هستند. وی در یك مدرسه در نیویورك درس میخواند.
 
ثروتمند شدن یک دختر فقیر اما خوش شانس! +عکس ، www.irannaz.com

وی توانست از بین 300 نفر عنوان بهترین تحقیق را از آن خود كند. او همچنین در بین 40 نفری قرار دارد كه قرار است به خاطر طرحهایشان با رییس جمهور امریكا ملاقات داشته باشند.
 
ثروتمند شدن یک دختر فقیر اما خوش شانس! +عکس ، www.irannaz.com


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:38 | نویسنده : abbaskomando |
باز هم جرأت دارید دنبال خانم های چاق باشید +عکس
زن چاقی که با نشستن برروی همسرش درآمریکا، او را به قتل رسانده بود، 3 سال تحت نظر خواهد بود و 100 ساعت نیز باید کار اجتماعی انجام دهد.
 
باز هم جرأت دارید دنبال خانم های چاق باشید +عکس ، www.irannaz.com

این زن 136 کیلویی روز حادثه بعد از درگیری بر روی شوهرش که فقط 55 کیلو وزن داشت، نشست و او را له کرد و به قتل رساند. این حادثه در تابستان گذشته، زمانی که این زن و شوهر با هم درگیر شده بودند، رخ داد. آنها 3 فرزند دارند.

زن آمریکایی در دادگاه از اینکه پدر فرزندانش را له کرده بود، ابراز تاسف کرد و گفت: می‌خواهم این را فقط بگویم که به راستی متأسف هستم.
 
باز هم جرأت دارید دنبال خانم های چاق باشید +عکس ، www.irannaz.com

قاضی دادگاه پس از بررسی این پرونده اعلام کرد: زن آمریکایی 3 سال تحت نظر خواهد بود. همچنین او باید 100 ساعت کار اجتماعی انجام دهد.

خانواده مقتول خشم و غضب خود را نسبت به تصمیم قاضی ابراز کردند. یکی از خواهران مقتول در این باره گفت: احساس می‌کنم در اینجا عدالتی وجود ندارد.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:37 | نویسنده : abbaskomando |
دستگیری خطرناک ترین زن خاورمیانه + عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر كه به مدت 27 سال یكی از بزرگترین اركان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی‌ها و مهمترین جلاد نظام معمر قذافی، رهبر لیبی محسوب می‌شد در منطقه غربی طرابلس دستگیر شد.
هدی بن عامر در اعدام بسیاری از شخصیت‌های مخالف نظام قذافی دست داشت و در ابتدا خود عامل اجرای احكام اعدام بود. وی هنگام اعدام الصادق حامد الشویهدی، یكی از مخالفان قذافی در سال 1984 مشهور شد. بن عامر ابتدا صندلی را از زیر پای الشویهدی مقابل چشمان هزاران تن از مردم لیبی كشید اما با مشاهده اینكه وی هنوز نمرده همانند دیوانه‌ها پاهای قربانی را به سمت پایین می‌كشید تا جانش را بگیرد. گفته می شود الشویهدی بعد از پایین آوردن از چوبه دار هنوز زنده بود اما عاملان قذافی در بیمارستان با فرو كردن یك جوراب پر از شن در دهانش وی را خفه كردند.
بعد از این ماجرا بن عامر به شدت به قذافی نزدیك شد تا آنجا كه مراسم عروسی وی را خود قذافی برگزار كرد. بن عامر كم كم به عامل وحشت مردم لیبی و یك ابزار مهم در دست قذافی برای ایجاد رعب و وحشت تبدیل شد. وی تعداد زیادی از مخالفان قذافی را دار زد به گونه‌ای كه در لیبی به «اعدام گر» مشهور شده بود. از جمله كارهای وی اعدام هفت دانشجوی مخالف قذافی در یك روز بود. شهرت بن عامر تا حدی بود كه یكی از انقلابیون لیبی در مصاحبه‌ تلویزیونی خود اظهار كرد: اگر ما شكست بخوریم هدی بن عامر همه ما را دار خواهد زد. بن عامر پست‌های كلیدی زیادی در لیبی به دست آورد كه آخرین آنها دبیركل كمیته ملی سازمان بازرسی و مراقبت لیبی بود.
وی همچنین در سال 2008 به عنوان معاون پارلمان لیبی برگزیده شد و در سال 2009 به ریاست پارلمان رسید. بن عامر دو دوره به عنوان شهردار شهر بنغازی برگزیده شد هرچند به شدت با مردم این شهر دشمنی داشت. وی یك بار در سخنرانی‌های خود اعلام كرده بود: "در بنغازی هیچ مردی وجود ندارد و من تنها مرد این شهر هستم". بن عامر كسی بود كه در سال 2008 دستور شلیك به سمت تظاهركنندگانی كه در اعتراض به كاریكاتورهای توهین آمیز به پیامبر(ص) از سوی دانماركی‌ها به خیابان‌ها آمده بودند را صادر كرد و در واقع همین امر بود كه به انقلاب لیبی انجامید.
وی كه به شیطانی در لباس یك زن نیز مشهور بود عملیات‌های مخفی علیه مخالفان لیبی و ترور آنها را رهبری می‌كرد و همواره یك كلت تمام اتوماتیك با خود حمل می‌كرد به گونه‌ای كه لیبیایی‌ها از راه رفتن‌اش هم می‌ترسیدند. بن عامر در اعدام مخالفان قذافی بسیار بی‌رحم بود و در واقع هیچ كس به اندازه وی نمی‌توانست در دل مردم لیبی رعب و ترس ایجاد كند. نام بن عامر در لیست 38 نفری بود كه از سوی انقلابیون تحت تعقیب قرار داشتند و بالاخره در روز جمعه در شهر طرابلس به دست انقلابیون افتاد.
دستگیری خطرناک ترین زن خاورمیانه + عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر كه به مدت 27 سال یكی از بزرگترین اركان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی‌ها و مهمترین جلاد نظام معمر قذافی، رهبر لیبی محسوب می‌شد در منطقه غربی طرابلس دستگیر شد.
هدی بن عامر در اعدام بسیاری از شخصیت‌های مخالف نظام قذافی دست داشت و در ابتدا خود عامل اجرای احكام اعدام بود. وی هنگام اعدام الصادق حامد الشویهدی، یكی از مخالفان قذافی در سال 1984 مشهور شد. بن عامر ابتدا صندلی را از زیر پای الشویهدی مقابل چشمان هزاران تن از مردم لیبی كشید اما با مشاهده اینكه وی هنوز نمرده همانند دیوانه‌ها پاهای قربانی را به سمت پایین می‌كشید تا جانش را بگیرد. گفته می شود الشویهدی بعد از پایین آوردن از چوبه دار هنوز زنده بود اما عاملان قذافی در بیمارستان با فرو كردن یك جوراب پر از شن در دهانش وی را خفه كردند.
بعد از این ماجرا بن عامر به شدت به قذافی نزدیك شد تا آنجا كه مراسم عروسی وی را خود قذافی برگزار كرد. بن عامر كم كم به عامل وحشت مردم لیبی و یك ابزار مهم در دست قذافی برای ایجاد رعب و وحشت تبدیل شد. وی تعداد زیادی از مخالفان قذافی را دار زد به گونه‌ای كه در لیبی به «اعدام گر» مشهور شده بود. از جمله كارهای وی اعدام هفت دانشجوی مخالف قذافی در یك روز بود. شهرت بن عامر تا حدی بود كه یكی از انقلابیون لیبی در مصاحبه‌ تلویزیونی خود اظهار كرد: اگر ما شكست بخوریم هدی بن عامر همه ما را دار خواهد زد. بن عامر پست‌های كلیدی زیادی در لیبی به دست آورد كه آخرین آنها دبیركل كمیته ملی سازمان بازرسی و مراقبت لیبی بود.
وی همچنین در سال 2008 به عنوان معاون پارلمان لیبی برگزیده شد و در سال 2009 به ریاست پارلمان رسید. بن عامر دو دوره به عنوان شهردار شهر بنغازی برگزیده شد هرچند به شدت با مردم این شهر دشمنی داشت. وی یك بار در سخنرانی‌های خود اعلام كرده بود: "در بنغازی هیچ مردی وجود ندارد و من تنها مرد این شهر هستم". بن عامر كسی بود كه در سال 2008 دستور شلیك به سمت تظاهركنندگانی كه در اعتراض به كاریكاتورهای توهین آمیز به پیامبر(ص) از سوی دانماركی‌ها به خیابان‌ها آمده بودند را صادر كرد و در واقع همین امر بود كه به انقلاب لیبی انجامید.
وی كه به شیطانی در لباس یك زن نیز مشهور بود عملیات‌های مخفی علیه مخالفان لیبی و ترور آنها را رهبری می‌كرد و همواره یك كلت تمام اتوماتیك با خود حمل می‌كرد به گونه‌ای كه لیبیایی‌ها از راه رفتن‌اش هم می‌ترسیدند. بن عامر در اعدام مخالفان قذافی بسیار بی‌رحم بود و در واقع هیچ كس به اندازه وی نمی‌توانست در دل مردم لیبی رعب و ترس ایجاد كند. نام بن عامر در لیست 38 نفری بود كه از سوی انقلابیون تحت تعقیب قرار داشتند و بالاخره در روز جمعه در شهر طرابلس به دست انقلابیون افتاد.
دستگیری خطرناک ترین زن خاورمیانه + عکس
به گزارش ایران ناز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه اماراتی الاتحاد، هدی بن عامر كه به مدت 27 سال یكی از بزرگترین اركان ایجاد رعب و وحشت در میان لیبیایی‌ها و مهمترین جلاد نظام معمر قذافی، رهبر لیبی محسوب می‌شد در منطقه غربی طرابلس دستگیر شد.
هدی بن عامر در اعدام بسیاری از شخصیت‌های مخالف نظام قذافی دست داشت و در ابتدا خود عامل اجرای احكام اعدام بود. وی هنگام اعدام الصادق حامد الشویهدی، یكی از مخالفان قذافی در سال 1984 مشهور شد. بن عامر ابتدا صندلی را از زیر پای الشویهدی مقابل چشمان هزاران تن از مردم لیبی كشید اما با مشاهده اینكه وی هنوز نمرده همانند دیوانه‌ها پاهای قربانی را به سمت پایین می‌كشید تا جانش را بگیرد. گفته می شود الشویهدی بعد از پایین آوردن از چوبه دار هنوز زنده بود اما عاملان قذافی در بیمارستان با فرو كردن یك جوراب پر از شن در دهانش وی را خفه كردند.
بعد از این ماجرا بن عامر به شدت به قذافی نزدیك شد تا آنجا كه مراسم عروسی وی را خود قذافی برگزار كرد. بن عامر كم كم به عامل وحشت مردم لیبی و یك ابزار مهم در دست قذافی برای ایجاد رعب و وحشت تبدیل شد. وی تعداد زیادی از مخالفان قذافی را دار زد به گونه‌ای كه در لیبی به «اعدام گر» مشهور شده بود. از جمله كارهای وی اعدام هفت دانشجوی مخالف قذافی در یك روز بود. شهرت بن عامر تا حدی بود كه یكی از انقلابیون لیبی در مصاحبه‌ تلویزیونی خود اظهار كرد: اگر ما شكست بخوریم هدی بن عامر همه ما را دار خواهد زد. بن عامر پست‌های كلیدی زیادی در لیبی به دست آورد كه آخرین آنها دبیركل كمیته ملی سازمان بازرسی و مراقبت لیبی بود.
وی همچنین در سال 2008 به عنوان معاون پارلمان لیبی برگزیده شد و در سال 2009 به ریاست پارلمان رسید. بن عامر دو دوره به عنوان شهردار شهر بنغازی برگزیده شد هرچند به شدت با مردم این شهر دشمنی داشت. وی یك بار در سخنرانی‌های خود اعلام كرده بود: "در بنغازی هیچ مردی وجود ندارد و من تنها مرد این شهر هستم". بن عامر كسی بود كه در سال 2008 دستور شلیك به سمت تظاهركنندگانی كه در اعتراض به كاریكاتورهای توهین آمیز به پیامبر(ص) از سوی دانماركی‌ها به خیابان‌ها آمده بودند را صادر كرد و در واقع همین امر بود كه به انقلاب لیبی انجامید.
وی كه به شیطانی در لباس یك زن نیز مشهور بود عملیات‌های مخفی علیه مخالفان لیبی و ترور آنها را رهبری می‌كرد و همواره یك كلت تمام اتوماتیك با خود حمل می‌كرد به گونه‌ای كه لیبیایی‌ها از راه رفتن‌اش هم می‌ترسیدند. بن عامر در اعدام مخالفان قذافی بسیار بی‌رحم بود و در واقع هیچ كس به اندازه وی نمی‌توانست در دل مردم لیبی رعب و ترس ایجاد كند. نام بن عامر در لیست 38 نفری بود كه از سوی انقلابیون تحت تعقیب قرار داشتند و بالاخره در روز جمعه در شهر طرابلس به دست انقلابیون افتاد.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:36 | نویسنده : abbaskomando |
ماجرای زندگی یک ایرانی عجیب‌الخلقه!!
آقای سیاه خان که گاه سیاه خان بوشهری نامیده می‌شود، از انسان‌های عجیب در دنیا است که تا به حال در جهان همانند و مشابهی با شرایط جسمی او پیدا نشده است.
  
به گزارش ایران ناز به نقل از  «پارسینه»، ۵۰ کیلومتری جنوب شیراز به نام زرقان در روستایی به نام لپوئی خانواده‌ای کشاورز زندگی می‌کرد.
 
فرزند سوم آنها ۱۲۹۱ شمسی (۱۹۱۲ میلادی) با زایمان طبیعی به دنیا آمد. دو فرزند قبلی خانواده مشکلی نداشتند و رشد طفل سوم نیز تا ۶ سالگی به نظر خانواده طبیعی بود. اما این بچه از ۶ سالگی به بعد به طور ناگهانی و سریع دچار رشد بدنی شد به طوری که در ۹ سالگی ۲۰ ساله به نظر می‌رسید.
 
در این زمان خانواده کودک عجیب به دلیل فقر شدید خانوادگی و غیر عادی بودن وضع طفل و مشکل بودن نگهداری و تغذیه او به ناچار از روستای لپوئی به شیراز تغییر مکان دادند. آنها در شیراز چند سال در محلی در نزدیکی دروازه اصفهان به طرف فلکه ولیعصر کنونی در محله‌ای به نام درشکه خانه که روزها و شبها محل توقف درشکه‌ها بود، زندگی می‌کردند.
 
روزها در کنار خیابان و پیاده رو، کنار جوی آب و زیر سایه درختان و ساختمان‌ها او را روی تکه پارچه‌ای می‌نشاندند و مردم و رهگذران به صورت سیرک یا نمایش به دیدن هیکل و قیافه وحشتناک او می‌آمدند و گاه بعضی تماشاچیان به او کمک‌های مادی مختصری به صورت صدقه می‌کردند. بعضی از بچه‌ها به او سنگ می‌زدند و فریاد او بلند می‌شد ولی امکان و توان برخاستن و دفاع یا تلافی نداشت. گاه بچه‌های کوچک و زن‌ها از مشاهده چهره و هیکل عجیب و ترسناک او از وحشت جیغ زده و گریه می‌کردند. شهرت این غول عجیب الخلقه و کریه به تدریج به شهرستان‌های دیگر فارس رسید و از نقاط دوردست به دیدن این به قول بعضی در آن زمان «انسان جن زده» می‌آمدند. خانواده وی برای درمان او از داروهای گیاهی مختلف، بخورها، ادعیه، جادو، اوراد رفع جن و شربت‌های طلسم شکن استفاده می‌کردند.
 
به تدریج عده‌ای افراد زرنگ و فرصت طلب با موافقت خانواده وی به صورت اکیپ دور او را گرفته و ابتدا از هر تماشاچی پول می‌گرفتند و بعد اجازه نزدیک شدن و مشاهده این فرد غول مانند را می‌دادند و بدینوسیله ممر معاشی برای خانواده و دیگران بود. در سال ۱۳۰۱ شمسی آقای دکتر قربان، بنیانگذار و اولین رئیس دانشکده پزشکی شیراز سیاه خان را می‌بیند و از آن پس مرتب به دیدن او می‌رود و علاوه بر کمکهای مالی مکرر برایش دارو و غذا می‌برد. گاه با درشکه و با زحمت او را به دانشگاه پزشکی می‌آوردند و دکتر قربان به علت مشکلات پیاده و سوار کردن سیاه خان، خود در داخل درشکه او را معاینه و درمان‌های لازم را تجویز می‌کرد. به دستور دکتر قربان به علت مشکل بودن زندگی در کوچه و منزل وی را در بیمارستان سعدی شیراز متعلق به دانشکده پزشکی بستری می‌کنند.
 
سیاه خان تا پایان زندگی اش در بیمارستان به سر می‌برد. این هیولای خوفناک با قدی به طول ۲۵۹ سانتی متر و هیکلی با وزن ۲۵۰ کیلوگرم به زندگی پررنج خود ادامه داد. دکتر قربان به علت نادر بودن این فرد در جهان و شرایط بسیار عجیب او خیلی به او علاقه مند شده بود و در آن زمان به پزشکان و دانشجویان می‌گفت «سیاه خان در عالم پزشکی گوهر شب چراغی است» وزن جمجمه او که ۷‎/۵ کیلوگرم بود، تحمل این سر بزرگ و ترسناک را روی گردن سیاه خان مشکل می‌کرد. به علت وزن فوق سنگین بدن و طول زیاد قد و ناهنجاری شدید مهره‌ها و گردن و کمر قادر به سرپا ایستادن نبود و برای این کار احتیاج به کمک حداقل ۴-۳ نفر قوی هیکل داشت.
 
همه مهره‌ها به همدیگر جوش خورده و یک ستون یک پارچه شده بودند لذا ستون مهره‌ها قادر به حرکت و چرخش به اطراف و یا خم شدن به هیچ سویی نبود. رشد عضلانی و اندام نرم به نسبت اسکلت استخوانی عجیب الخلقه ضعیف تر بود، لذا کلاً به نسبت لاغر به نظر می‌رسید و اگر وزن اندام نرم او به تناسب قد او بود، مسلماً وزن کلی بدنش به مراتب زیادتر از ۲۵۰ کیلوگرم می‌بود. چهره او با برجستگی‌های عجیب استخوانی و فیگور خارق العاده خود حتی برای افراد بزرگسال نیز ترسناک و دلهره آور بود.
 
پیشانی او با رشد شدید و ضخیم استخوانی به طرف جلو به صورت دیواره متراکم افقی پیش آمده و سپس رشد خود را با همان ضخامت به طرف پایین و جلو ادامه داده و یک دیواره سخت ستبر استخوانی جلو چشمهای او را از جلو و اطراف تا روی لب بالا پوشانده بود. طوری که از طرف جلو قادر به دیدن فضا و منظره جلو خود نبود و فقط قادر به دیدن جلو انگشتان پای خود روی زمین بود. میدان دید او به علت وجود این دیواره کلفت استخوانی در جلو و پایین و دو طرف پیشانی در دو طرف چپ و راست نیز از بین رفته و قادر به دیدن محیط اطراف و پهلوهای چپ و راست نبود.
 
فک پایین به صورت تیغه کلفت استخوانی به طرف پایین و جلو پیشرفت کرده و چندین سانتی متر رو به جلو آمده است. استخوان پشت سر او نیز به طرف عقب و اطراف رشد و پیشروی کرده و با جوش خوردن به مهره‌های بالای گردن دیواره سخت سایه بان مانند استخوانی به روی گردن و کمی در اطراف روی شانه‌ها به وجود آورده بود. کتف‌ها و شانه‌ها مشابه دو تا باله پهن استخوانی ضخیم ماهی از چپ و راست و کمی هم به جلو پیشرفتگی پیدا کرده بود.
 
کف پاها کاملاً صاف و به علت کف بسیار پهن و دراز پاها موقع راه رفتن تلپ تلپ کف پا به زمین کوفته می‌شد. حالات و اخلاق و روحیات او شبیه بچه‌ها بود. فردی عقب مانده و کم هوش بود. گاه حالات شدید امیال جنسی بدون کنترل و خجالت داشت. اشتهای او به غذا در حد ۴-۳ نفر انسان سالم پراشتها بود. قواره هیکل او خیلی عجیب و وحشتناک بود.
 
به علت عمل استخوان سازی شدید در ستون مهره‌ها کلیه مهره‌ها از بالا تا پایین به صورت یک چوب خشک و یک تکه استخوان سخت در آمده بود و به هیچ وجه امکان حرکت ستون مهره‌ها به اطراف و چرخش یا خمیده شدن مهره به جهت‌های مختلف وجود نداشت این ستون یک پارچه مهره‌ها از بالا به طور کامل به گردن و جمجمه به طور فیکس جوش خورده بود و موجب شده بود گردن و سر و چهره هیچگونه حرکت و تکان و خمیدگی و چرخش را به هیچ طرفی نداشته باشد و در واقع تمام بدن به جز دستها و پاها به صورت یک قطعه استخوانی یک پارچه جوش خورده درآید درست شبیه رباط آهنی.
 
دیواره جمجمه از تمام اطراف رو به داخل محفظه جمجمه و نیز رو به فضای بیرون شدیداً رشد کرده و ضخیم شده بود و به علت این رشد جمجمه به طرف محفظه داخلی خود و کم شدن پیشرونده فضای داخلی جمجمه نتیجتاً مغز و محتویات داخل جمجمه از همه طرف تحت فشار شدید و دائمی دیواره فولادین قرار گرفته و موجب بروز مشکلاتی مثل عقب ماندگی، بیماری‌های روانی و عصبی، تحریکات شدید طغیان دار جنسی، بی حوصلگی، عصبانیت، گریه و اشتهای سیری ناپذیر به غذا شده بود. سیاه خان سالها از بیماری مقاربتی و جلدی و ریوی رنج می‌برد. در موارد عصبانیت مثل بچه‌های کوچک گریه می‌کرد، فریاد می‌کشید، ناسزا می‌گفت و گاه صدای گریه او نازک و بچه گانه می‌شد.
 
حجم جمجمه وی ۱۴۷۰ سانتی متر مکعب بود. طول دست او ۱۱۷ سانتی متر و طول پای او ۱۲۵ سانتی متر بود. به علت حجیم و سنگین بودن جمجمه و گردن و سنگین بودن هیکل او و فشار دائم این وزن زیاد روی ستون فقرات ستون مهره‌ها در ناحیه سینه و پشت به طرف عقب و کمی به سمت راست قوز برداشته بود. اگر این قوز وجود نداشت، قد کامل او بیش از ۲۵۹ سانتی متر فعلی می‌بود.
 
این غول عجیب‌الخلقه و هیولای روی زمین، به علت ذات الریه و سپسیس فوت می‌کند. دکتر قربان نه تنها به این غول که در دنیا مشابه نداشت در دوره حیاتش علاقه شدیدی داشت، بلکه بعد از مرگ او نیز او را دوست داشت و تأکید می‌کرد اسکلت کامل استخوانی او را به صورت سالم و یکپارچه برای مشاهده، مطالعه و پژوهش پزشکان و دانشجویان در محلی در اختیار آنان قرار دهد ولی جو فرهنگ مردم در آن زمان به ویژه جامعه روستایی و اعتقادات و باورهای آنان، مانعی بزرگ برای دخالت و تغییرات و یا تصاحب جسد سیاه خان می‌شد.
 
لذا دکتر قربان با ترفند مدبرانه و تحت عنوان تقبل مراسم دفن او و تعهد کلیه هزینه و تشریفات حمل و نقل و غسل و کفن او از طرف دانشکده پزشکی و حتی برای آرامش فامیل او تا حدی بزرگداشت و احترام مرحوم، جسد او را برای چندسال در محلی مخفی و ناشناخته که حتی خیلی از پرسنل در دانشکده و اطرافیان دکتر قربان و هیچ یک از خانواده مرحوم سیاه خان اطلاع نداشتند، نگهداری کرده و بعد از عودت فامیل او به روستای خود و پس از اینکه آبها از آسیاب ریخته شد و تا حدودی خاطره او به فراموشی سپرده شد، و دیگر پیگیری و ادعایی وجود نداشت، بعداز چندسال جسد او را بیرون آورده و به بخش آناتومی دانشکده پزشکی (در محلی محفوظ و محرمانه) برد و طی عملیات پزشکی و بهداشتی و ضدعفونی کلیه نسوج نرم بیرون و اندرون بدن را حذف و پاک و خارج کرده و اسکلت استخوانی یک پارچه و سالم و کامل او را پس از پروسس‌های علمی آماده کرده و در یک اتاقک شیشه‌ای محفوظ و محکم و بدون دسترس لمس به آن در معرض مشاهده همگانی در سالن ورودی دانشکده پزشکی شیراز در بالای پله‌های ورودی قرار داد. هم اکنون هیولای غول آسای وحشتناک در این محل در جلو چشم همه بازدیدکنندگان و پژوهشگران با احترام سرپا ایستاده است و همه افراد می‌توانند با او ملاقات کنند و از عجایب خلقت خدا بازدید کنند. او دیگر درد و رنجی ندارد و راحت و محکم با چهره کریه و ترسناک خود با قامت راست ایستاده است.
 


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:35 | نویسنده : abbaskomando |
دختر 8ساله ایرانی با قدرتی افسانه ای!!
روزنامه ایران:دختر 8 ساله ساروی دو برابر دیگر همکلاسی‌هایش قد و وزن دارد و قدرت وی در بلند کردن اجسام به اندازه یک قهرمان وزنه‌برداری است. یک دختر 8 ساله ساروی قادر است مادر 126 کیلویی خود را روی دوشش سوار کرده و وی را با خود از اتاقی به اتاق دیگر ببرد.
این دختر فاطمه نادری نام دارد و در محله آرامگاه ساری زندگی می‌کند. فاطمه دانش‌آموز کلاس سوم ابتدایی دبستان شهید والفجر ساری است و برخلاف جثه بزرگی که نسبت به همسن و سالان خود در مدرسه دارد هرگز دختر پرخوری نیست و تقریباً به اندازه همکلاسی‌های خود غذا می‌خورد. هنوز درباره اینکه راز انرژی بیش از حد در بدن وی ناشی از چیست؟
بررسی صورت نگرفته است اما همه معلمان و همکلاسی‌هایش بر این باور تأکید دارند که فاطمه قدرتی برابر با یک ورزشکار حرفه‌ای وزنه‌برداری دارد و توان اصلی‌اش در پاهای قدرتمندی است که خدا به وی عطا کرده است. پی بردن اینکه انرژی غیر عادی در بدن این دختر چگونه تولید می‌شود نیاز به بررسی‌های تخصصی دارد اما اکنون در کمال سلامت است و مثل دانش‌آموزان دیگر درس می‌خواند و به مدرسه می‌رود.
به گزارش ایران ناز معصومه اصانلو، مادر این دختربچه درباره چگونگی کشف این خصوصیت خارق‌العاده فاطمه می‌گوید: سال 1380 ازدواج کردم و فاطمه در سال 1382 متولد شد. وزن و اندازه‌اش به هنگام تولد بزرگتر از بقیه نوزادان بود. در حالی که دخترم تازه شروع به راه رفتن کرده بود متوجه شدیم به طرز عجیبی علاقه‌مندی برای بلند کردن اشیای سنگین دارد.
به طور مثال در سن دوسالگی گاز پیک نیک را از زمین بلند می‌کرد. اوایل از ترس اینکه مبادا با این کار به دخترم آسیبی برسد سعی می‌کردیم وی را از انجام این‌گونه کارها منع کنیم اما همواره وی از کوچک ترین فرصت برای بلند کردن اجسام از روی زمین استفاده می‌کرد. وی افزود: بر خلاف مقدار غذایی که فاطمه در روز می‌خورد وزن وی به طور مرتب بالا می‌رفت و جثه‌اش از سایر همسن و سالانش بیشتر و بزرگتر می‌شد تا اینکه وی را در پیش دبستانی ثبت‌نام کردیم.
یکی از مربیان مدرسه وقتی علاقه‌مندی پنهان دخترم به بلند کردن اجسام سنگین را دید پس از چند بار تست گرفتن ما را به مدرسه احضار کرده و در این‌باره پرس و جو کرد و خواست تا این مسأله را جدی‌تر پیگیر باشیم. از آن روز تاکنون بارها به شیوه‌های مختلف او را مورد آزمایش قرار دادیم و متوجه شدیم که خداوند در وجود دخترم نیرویی را قرار داده و با آن وی را قادر می‌سازد اشخاص و اجسامی که حرکت دادنش برای افراد بزرگسال مشکل و گاه محال است را به راحتی جابه جا کند.
مثلاً او می‌تواند یک انسان تا وزن 80 کیلو را روی دوشش سوار کرده و دور اتاق بچرخاند یا اینکه مرا که 126 کیلوگرم وزن دارم را با استفاده از یک چارپایه روی دوش خود سوار کرده و چند متر راه برود.
دخترم را برای ثبت‌‌نام در کلاس‌های جودو به باشگاه بردم ولی بعداز چهار ماه چون علاقه‌ای برای ادامه این ورزش نشان نداد از باشگاه بیرون آمد. وی می‌گوید: عاشق وزنه‌برداری و بلند کردن اجسام است اما به هر جا که تصور می‌کردیم بتوانند در این باره کمکی به ما کنند سر زدیم ولی جوابی نگرفتیم. چون اینجا می‌گویند ورزشی به نام وزنه‌برداری زنان وجود ندارد.
دخترم طوری است که باید هر روز انرژی زیاد خود را با بلند کردن اجسام تخلیه کند و اگر مانع شویم عصبانی شده و به در و دیوار مشت می‌زند یا پرخاش کرده و به سر ما داد و فریاد می‌کند. فاطمه دختر 8 ساله ساروی نیز دراین‌باره می‌گوید: عاشق بلند کردن اجسام از روی زمین هستم. وقتی مادرم در خانه نیست همه کارهای خانه را انجام می‌دهم اما اصلاً خسته نمی‌شوم. یک روز در ایام محرم بود و مسئولان مدرسه برای همه بچه‌های اول تا پنجم آش نذری درست کرده بودند.
من داشتم برای خوردن آب می‌رفتم مدیر و ناظم می‌خواستند دیگ بزرگ آش را جابه جا کنند اما زورشان نمی‌رسید. من کنارشان رفتم و یک طرف دیگ را گرفتم. آنها هم طرف دیگر را بلند کردند. همه از اینکه دختری به سن من می‌تواند اجسام به این سنگینی را بلند کند تعجب کردند.
هر بار که زنگ ورزش داریم چون من از دویدن زود خسته می‌شوم وسط حیاط می‌ایستم و دو سه تا از دوستانم دست همدیگر را می‌گیرند و من آنها را دور خودم می‌چرخانم. اوایل بچه‌ها از این کار می‌ترسیدند اما الآن دیگر صف می‌ایستند تا من آنها را بچرخانم. از فاطمه می‌پرسیم از اینکه اجسام سنگین را روی دوش خود می‌گذاری بدنت درد نمی‌کند، پاسخ می‌دهد: اصلاً دردی را احساس نمی‌کنم.
من فقط وقتی تند می‌دوم خسته می‌شوم. حالا فاطمه 73 کیلو وزن دارد، تقریباً دو برابر همسن و سالان خودش، جثه‌اش هم از همه بچه‌های کلاسش بزرگتر است. این دختر بچه عاشق خوردن تخم‌مرغ و املت است. هرروز صبحانه را کامل خورده و به مدرسه می‌رود. درسش تقریباً خوب است اما خودش می‌گوید از ریاضی خیلی خوشش نمی‌آید. اصلاً بچه خارق‌العاده‌ای از نظر مقاومت بدنی در برابر بیماری نیست و به گفته مادرش تقریباً همانند همه بچه‌ها سرما می‌خورد و مریض می‌شود. اکنون 142 سانتی‌متر قد دارد و تنها بچه خانواده است.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:35 | نویسنده : abbaskomando |
دخترجوان چشم انتظاررای نهایی دادگاه!! + عکس
به گزارش ایران ناز آماندا ناکس امریکایی متهم است که در سال 2007 به همراه دوست ایتالیایش یک هم اتاقی انگلیسی را در پروجای ایتالیا به قتل رسانده است این روزها چشم انتظار رای نهایی دادگاه است.
حدود 4 سال است که این دختر در زندان به سر میبرد در دادگاه سال 2007 وی به 25 سال حبس محکوم شده بود که در حال حاضر درخواست تجدید نظر داده است.
حکم نهایی دادگاه مربوط به این پرونده هفته آینده و بعد از مذاکرات و بررسی هیئت منصفه و وکلای مدافع وی اعلام خواهد شد.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:32 | نویسنده : abbaskomando |
یک مردم تایلندی به نام «چادیل دفی» طی پیامی از دوستان خود دعوت کرد تا روز ۴ ژانویه در مراسم ازدواج خود و همسر مرده اش حضور پیدا کنند.
این ازدواج چند هفته ی قبل و در یکی از مناطق شمال تایلند صورت گرفت. در این مراسم چادیل ۲۸ ساله با جسد نامزدش «سارینا کامسوک» که وی قبل از مرگ ۲۹ سال داشت ازدواج کرد. گفتنی است سارینا بر اثر سانحه ی تصادف در شب سال نو میلادی به شدت زخمی شده و به یکی از بیمارستانهای تایلند منتقل شد اما به دلیل ازدحام جمعیت دیر به ICU منتقل شده و جان خود را از دست داد.
 
www.irannaz.com| ازدواج احمقانهو عجیب مردی با معشوقه مرده اش + عکس
  
این خبر بر روی شبکه های اینترنتی به سرعت گسترش یافت و هزاران نفر با ارسال پیامهای مختلف با این داماد تایلندی ابراز همدردی کردند. این دو قرار بود پیشتر ازدواج کنند اما به دلیل ادامه تحصیل چاریل به تعویق افتاده بود.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:32 | نویسنده : abbaskomando |
یک جوان الجزایری ساکن شهر "قالمه” واقع در شرق الجزایر دهان خود را با نخ و سوزن در اعتراض به رد درخواست مجوز برای تاسیس پارکینگ دوخته است.
این جوان جوان ۲۶ ساله الجزایری همچنین دست به اعتصاب غذا زد و مقابل استانداری شهرش دست به این اعتراض زد.
به گزارش ایران ناز گفتنی است که در روزهای اخیر تعداد زیادی از جوانان الجزایری به دلیل مشکلات اجتماعی دست به خودسوزی زدند. اما این جوان به ابتکار جدیدی برای نشان دادن اعتراض خود دست زد.
 


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:31 | نویسنده : abbaskomando |
اعتراض عجیب زنی بخاطر اخراج از کار!
یک زن معترض کره ای دویستمین روز زندگی در بالای یک جرثقیل 35 متری را گرامی داشت. "کیم جین سوک" به دلیل اخراج 400 تن از کارگران یک کمپانی کشتی سازی در بوسان کره جنوبی دست به اعتصاب زده و 200 روز است که بر بالای یک جرثقیل زندگی می کند.
خانم سوک دلیل انتخاب جرثقیل را گرامی داشتن یاد و خاطره یکی از کارکنان همین کمپانی دانست که چند سال قبل به دلیل اخراج از سر کار با بالا رفتن از جرثقیل خودکشی کرده بود. "کیم جین سوک" اعلام کرد :"من زمستان اعتصاب خود را شروع کردم و الان که تابستان شده و هوا نیز بسیار گرم است به اعتراض خود ادامه می دهم .
اینجا بسیار کوچک است به طوری که هیچ کاری نمی شود کرد ولی من نماینده کارگرانی هستم که بیکار شده اند و پایین نمی آیم مگر آنکه آنها به سر کارشان بازگردند."


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:31 | نویسنده : abbaskomando |
خواص ازدواج برای دختر خانم ها (طنز)
_ قبل از ازدواج وزن ایده‌آل با چهره‌ای بشاش، بعد از ازدواج چاق و افسرده و منزوی.
 
 نتیجه‌گیری اخلاقی: آمادگی بدن در مقابله با روزهای سخت

_ قبل از ازدواج ایستادن در صف سینما و استخر، بعد از ازدواج ایستادن در صف شیر و گوشت.
نتیجه‌‌گیری اخلاقی: آموزش ایستادگی

_ قبل از ازدواج تعطیلات رفتن به دیزین واسكی، بعد از ازدواج در تعطیلات شست و شوی خانه و لباس.
نتیجه‌گیری اخلاقی: پر شدن اوقات‌فراغت

_ قبل از ازدواج نوشتن كتاب شعر و رمان، بعد از ازدواج نوشتن داستان پرنده در قفس.
 نتیجه‌گیری اخلاقی: شهرت بادآورده

_ قبل از ازدواج صحبت تلفنی بی‌‌محاسبه زمان، بعد از ازدواج اتهام به پرحرفی حتی برای ده دقیقه.
نتیجه‌گیری اخلاقی: حفظ عضلات صورت

_ قبل از ازدواج رفتن به سفرهای هفتگی، بعد از ازدواج در حسرت رفتن به پارك سر كوچه.‌
نتیجه‌گیری اخلاقی: در امنیت كامل به سر بردن.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:29 | نویسنده : abbaskomando |
باورنکردنی و عجیب در مورد دختری 27 ساله
وفاء جاسم حبیسه یک دختر 27 ساله عربستانی است که از سن 4 سالگی دچار یک بیماری ناشناخته شده است. او در اثر این بیماری از همان سن تا کنون نتوانسته حتی یک شب بخوابد. بیماری این دختر از یک شب در سن 4 سالگی او شروع شد.
به گزارش ایران ناز او در آن شب یکباره از خواب بیدار شد و فریاد کشید و به تشنج افتاد. اما پدر و مادر وی گمان کردند که کابوس دیده و این حادثه را امری طبیعی قلمداد کردند. این کابوس عجیب از آن زمان تا کنون که وفا جشن تولد 27 سالگی خود را برپا کرده، همچنان با او بوده است.
این تشنج، وفا را هرشب و حتی برخی از ساعات روز راحت نمی‌گذارد، به طوری که چهره این دختر جوان شبیه یک پیرزن 80 ساله شده است. به گزارش روزنامه الرایة، پزشکان برای درمان او و دریافت علت این تشنج‌های شدید بسیار تلاش کرده‌اند، اما تا کنون موفق به درمان وی نشده‌اند.


تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:27 | نویسنده : abbaskomando |
تاريخ : یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, | 2:26 | نویسنده : abbaskomando |
  • فود تک
  • سرودار